• 0294-458575
  • info@rdfinancials.nl
  • Van Houten Industriepark 1, 1381 MZ Weesp

Bedrijfsadministratie opzetten Amsterdam

  1. Bedrijfsadministratie opzetten Amsterdam

Administratiekantoor RDFinancials is de financiële en fiscale dienstverlening van de regio Amsterdam. Hier vindt u alle informatie over de mogelijkheden die RDFinancials kan bieden op het gebied van bedrijfsadministratie.

Waarom is bedrijfsadministratie belangrijk?

Bedrijfsadministratie is een deel van de boekhouding met daarin alle financiële en niet financiële gegevens die in een bedrijf worden verzameld, vastgelegd en verwerkt in een computer, met als doel om informatie te verstrekken. Deze informatie verstrekken heeft weer als doel om de organisatie te besturen en het controleren van de verantwoordingen die daarover moeten worden afgelegd.

Het is belangrijk om de bedrijfsadministratie vanaf het begin goed op te zetten. Hiermee heeft u een grotere kans van slagen in de toekomst. Wilt u een partner in de buurt van Amsterdam, lees dan verder!


Bedrijfsadministratie opzetten voor starters

Voornamelijk beginnende ondernemingen maar ook gevorderde ondernemingen hebben moeite om hun bedrijfsadministratie op te zetten. In dit stuk ga ik u vertellen hoe u een bedrijfsadministratie zo efficiënt mogelijk opzet.

Op tijd beginnen met het bijhouden van financiën, is in de meeste gevallen, het eerste wat een beginnende ondernemer doet. Veel ondernemers investeren voorafgaand al in bedrijfsmiddelen die mogelijk fiscale aftrekbare kosten hebben. Het betaalbewijs van deze bedrijfsmiddelen moet u bewaren voor de belasting.

Bedrijven en belasting administratie

U dient rekening te houden met de belasting. De belastingdienst verplicht ondernemers om de volledige administratie minimaal 7 jaar lang te bewaren. Uw administratie bestaat uit onder andere grootboek, inkoop- en verkoopfacturen, debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, voorraadadministratie en indien van toepassing: de loonadministratie.

Zorg ervoor dat u zorgvuldig te werk gaat. Houdt alles dus goed gescheiden van elkaar en bewaar alles, met een logische indeling, in mappen of digitaal. Door alles goed geordend te houden kunt u veel tijd besparen, aangezien u geen tijd hoeft te besteden aan het zoeken naar wat u nodig hebt.

Een overzichtelijke bedrijfsadministratie opzetten is alleen niet altijd even makkelijk. Misschien heeft u al wel eens moeilijkheden hiermee ervaren. Daarom biedt RDFinancials aan om de bedrijfsadministratie uit handen te nemen. Zo kunt u met zekerheid zeggen dat de bedrijfsadministratie goed zal verlopen.

Bedrijfsadministratie uitbesteden in Amsterdam 

RDFinancials uit Weesp (bij Amsterdam) is een betrouwbare partner die u kan helpen met uw administratie. Dit levert u veel tijd op én u krijgt een goed overzicht in uw bedrijfsadministratie. Voor diverse klanten verzorgen wij al de gehele of gedeeltelijke boekhouding, jaarverslagen, belasting aangiftes en loonadministraties.

Wij hebben een dynamisch team met gespecialiseerde krachten. Zo heeft elke medewerker veel kennis van zaken. Onze medewerkers houden de actualiteiten en trends goed voor u in de gaten. Ook op het gebied van incasso-administratie en loonadministratie hebben we de ideale mensen. Daarbij hebben wij ons versterkt met krachten die alles van de ondersteunde software weten die wij voor u of samen met u gaan gebruiken.

Wilt u zich aan de hand van een gesprek oriënteren op de mogelijkheid om uw bedrijfsadministratie uit handen te geven? Geen probleem. Tijdens een telefoongesprek of gesprek op kantoor nemen we uw vragen en wensen graag met u door. Bel ons op 0294 458 575 of neem contact met ons op.

contact

FINANCIËLE ADMINISTRATIE IS MAATWERK. BEL OF E-MAIL ONS VOOR EEN AFSPRAAK